zaterdag 10 maart 2012

vervolg van Avifauna

Hier dan nog wat andere vogels die je soms achter gaas, maar soms ook zonder gaas kunt fotograferen. Dit park is echt een aanrader en je kunt er echt de hele dag zoet zijn hihi.

mmm daar is de visboer
netjes op onze beurt wachten
oke we krijgen niets meer
gaan we maar een rondje zwemmen
Dalmatian Pelican, Pelicanus Crispus

kraanvogels en ooievaars heerlijk bij elkaar

jufferkraan
 op zoek naar eten
mmm en deze komt binnenkort bij mijn dochter op bezoek
Witkuif neushoornvogel
slimme vogel
Vale Gier
in de vlucht gevangen
zwarte Wouw
zwarte Zwaan
 Burhinus Oedicnemus hier was het echt aardedonker
eigenlijk had je een nachtkijker nodig om zelf iets te zien
op goed geluk maar camera gericht op iets wat ik dacht
te zien bewegen!!!! en voila dit is het resultaat niet super
maar wel spannend....


dubbele Neushoornvogel
ja zo loop ik wel netjes mee hoor

wel alles in de gaten houden natuurlijk

een prachtige manier om dieren iets te leren
en te laten wennen aan mensen

humboldt pinquin
lori van de blauwe bergen

ja de voederbak werd neergezet en toen
kwam er een oorverdovend kabaal, en een seconde
later was het groen.


prachtige flamingo's

tja en dan mr ugly Maribu

 maar wel interessant genoeg

mijn schoonzus met onze camerawagen,
weer eens wat anders dan een golfkarretje!!!

Voor nog meer foto's van Avifauna zie mijn website


12 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om daar eens te gaan kijken en je kunt er prima opnames maken..... 't is een fraaie serie Yvonne.

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's van de vogels. Ga in het voorjaar ook maar eens naar auvifauna. Zo ver is het niet voor mij. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gonnie....

    Wat een mooie en diverse serie..
    De foto van jou caddy vind ik het mooiste...
    ik gebruik altijd een boodschappenwagentje en mijn zus neemt wel eens
    de oude rollator van mijn moeder mee...ja je moet toch wat, altijd
    sjouwen met het gewicht op je rug is eigenlijk ook een optie...
    Je foto's z'n er mooi ui...behalve de slimme vogel die is wat overbelicht maar
    de rest staat er prima op....

    Groetjes en fijn weekend

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yvonne,
    Een zeer mooie reeks opnames. Prachtig al die diverde vogelsoorten. Die pelikanen op foto 3 en 4 heb je ook erg mooi te pakken. Net als die zwarte wouw op die paal. Echt heel gaaf om te zien.
    Dat moet fantastische dag zijn geweest met al die soorten vogels, genoeg om te fotograferen. Hier moet ik ook maar eens een keer gaan kijken, lijkt me zeker de moeite waard.
    Wel handig dat je een camerawagen met chauffeuse bij je had,..haha..!!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het blijft een mooi park om er vogels op de kiek te zetten en dat heb je ook heel leuk weten te doen, maar de laatste met het karretjes is toch wel een uitvinding, wat zal dat makkelijk lopen.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Maatje,

    O O wat zijn ze weer gaaf.
    Vooral die zwarte wouw is echt WOW.
    En die papegaaitjes met al hun mooie kleurtjes echt top.
    En juffie ooievaar heeft vast een klein meisje bij zich als ze bij je dochter op visite gaat ;-)
    En je karretje wow wat een top idee.
    Ik rij van de week eerst even langs de kringloopwinkel en een karretje te scoren, kan Paul hem nog een beetje aanpassen en dan.............op stap.
    Dank je wel voor deze goeden tip.

    Liefs,
    Je maatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Yvonne, jij bent mijn 100ste volger!
    Leuk is dat.
    Ik heb je serie gekeken, van Avifauna, prachtige foto`s zijn het!
    De foto van de Witkuif Neushoornvogel vind ik zò gaaf, net Eukalypta.
    Ik ben daar vorig jaar ook geweest en ik heb mij daar prima vermaakt.
    Ik ga jou ook een tijdje volgen,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om daar even rond te struinen. ALs kind ben ik daar ooit geweest misschien maar een keertje op de agenda zetten. Opnames van de vogels erg varieerend en vreemde vogels zitten er tussen zeg, je zal er maar zo uitzien met die veren op je bol. hahahah

    groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Yvonne,
    Het is net of ik er zelf weer ben, al is het al weer even geleden.
    Een heerlijk park is het en omdat jij dezelfde naam hebt als de
    persoon met wie ik daar was komen er vele lach momenten in me op.
    Ze heeft hier al een reactie gegeven dus ik denk dat je wel weet over wie ik het heb, toch?
    Echt een hele mooie serie. en wat een goed plan die camera kar!
    Groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een grote collectie vogels hebben ze daar. Prima weergegeven! Een dergelijk karretje is ook goed te gebruiken voor snapshots. Groet, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Yvonne
    Daar moeten we ook eens naar toe naar Avifauna leuk me heel leuk
    al die aparte vogels mooie serie en wat een slim idee dat camera karretje super hoor
    want dat sjouwen is een ramp zo hou je het vel langer vol hé
    Ik wens jullie hele fijne Paasdagen toe
    Lieve groetjes Janny
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is al weer even geleden dat ik in Avifauna was. Ik heb toen wel wat foto's gemaakt maar ik heb nog steeds plannen om een keer terug te gaan. Overigens is dit een erg mooie serie.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen