woensdag 13 april 2011

roofvogeldemonstratie Havenfeesten Oudenbosch

zondag 10 april havenfeesten Oudenbosch.

afgelopen zondag voordat er bij ons brand uitbrak in de schoorsteen (welke overigens goed is afgelopen), naar de havenfeesten hier in het dorp geweest waar een roofvogeldemonstratie werd gegeven. het was lastig fotograferen veel tegen de zon in, maar er zitten toch wel mooie foto's tussen al zeg ik het zelf.



 baby kerkuil
 europese oehoe




voor meer foto's van deze prachtige vogels zie mijn website

9 opmerkingen:

  1. Wow wat een ervaring zal dat geweest zijn.
    Dit wil ik dus echt ook een keertje meemaken.
    Prachtige close-ups in sublieme scherpte,
    En dat baby uiltje, zo lief en pluizig.
    en dan die grote rakker........zo gaaf.
    Wat is deze serie een topper zeg.
    Liefs,
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne wat gaaf zeg wat een mooie scherpe foto
    echt klasse dat witje super
    mijn complimenten
    dat is weer eens iets anders hé
    pracht serie
    Groetjes Janny
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor die vogels in het echt te zien Mooie opnames heb je ondanks de moeilijke omstandigheden gemaakt. Misschien is een workshoppie volgen (hahah)

    groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie ogen hebben de uilen toch hoe hij je aan kijkt hij komt bijna de foto uit Ondanks tegen licht vind ik de serie heel geslaagd prachtig zelfs groetjes jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je dus superknap gedaan! Heel mooi scherp, prachtige poses en gave actie.
    groet, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zijn prachtige foto's geworden
    groetjes jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende foto die eerste. Wat een hoog aaibaarheidsgehalte heeft zo'n beestje toch ondanks dat er weinig te aaien valt.

    Prachtige opnames hoor, ik heb er van genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Yvonne....
    Beetje laat ben ik wel, ik dacht dat ik deze al had gehad, had ze ook wel al bekeken maar nog niet gereageerd... Prachtige opname, vooral het baby kerk uiltje...
    en de koningsgier die is ook geweldig!!
    maar de andere opnames ook hoor..
    heel mooie serie...

    gr. Nieke

    BeantwoordenVerwijderen