dinsdag 15 februari 2011

De brabantse biesbosch

Omdat ik met de foto van de spiegelende daggekko ofwel Phelsuma, een 2e prijs in een macrofotowedstrijd had gewonnen, mocht ik op een koude zondagmiddag mee met een fluisterboot door de Biesbosch vanaf Hank. Een geweldige ervaring, zeer koud maar een machtig mooi stuk natuur gezien. Het lijkt me super om dit ook eens te doen in het voorjaar.

Een kleine impressie van deze dag


 deze kun je huren

 witte reiger

 distel

 groene bootje is de fluisterboot



 mooie spiegeling

 beverburcht

 aalscholvers

 boom bij het huis welke in de film zwartboek is gebruikt.

Voor nog meer foto's van deze dag zie mijn website 


5 opmerkingen:

  1. Hola chica,

    Nou zet maar een datum vast hoor voor het voorjaar.
    De 3 musketiers will go to the Biesbosch for a new adventure :-)
    Prachtig zelfs als het niet zo'n mooie dag is.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig mooie serie Yvonne, daar moet ik ook maar eens naar toe....mooi stukje Nederland !!

    en euh....de 2e prijs proficiat, maar voor mij had het ook een eerste mogen zijn, wat een PRACHTPLAAT !!

    groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch Yvonne
    Je winnende foto vind ik helemaal TOP echt Klasse
    mooi in de Biesbosch hé
    mooie serie
    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf, een winnende foto! Proficiat.
    Mooi gebied he de biesbosch... een tochtje met de fluisterboot wil ik ook nog eens doen.
    Fijne dag he,
    groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey bekende opnames. hahah. Ondanks de kou was het toch genieten daar.

    groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen